Waar vind ik goedkope, gekleurde maar gekleede schoenen?

voor onder een zwarte pantalon. Bij gebruik voor het optreden in een showband.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Het moeten wel schoenen zijn die lekker lopen denk ik, want met zo´n show moet je geen last van je voeten krijgen.
Er zijn bij schoenen-supermarkten als SchoenenReus of Bristol van die schoenen te koop die in het middengebied zitten tussen comfortabele sportschoenen en ´nette´ schoenen. Het zijn eigenlijk ´nette sportschoenen´zeg maar.
Daar zou ik eens gaan kijken als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tweedehandswinkels, Marktplaats, maar je kunt ook overwegen om een paar schoenen van jezelf te kleuren met een spuitbus leerverf, da's ook niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het eenmalig leen je ze toch van iemand!! Anders zijn er genoeg winkels die vrij goedkope schoenen verkopen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bristol, schoenenreus, scapino etc.