Naar de kapper geweest zaterdag, ziet er niet uit. (Heb ook niet betaald)

Naar de kapper geweest zaterdag, ziet er niet uit. (Heb ook niet betaald) Veel te veel eraf, ik zeg nog zo tegen dat domme mens dat er maar een heel klein beetje af mag, en aan de achterkant iets meer, nu is meer dan e helft eraf + uitgedunt waardoor het nog korter lijkt..

Het is echt net zo'n lengte aar je geen reet mee kan, te long om omhoog te gooien en te kort om platte houden.

Iemand tips? (heb stijl haar, als ik krullen had was het vast niet zo erg geweest)

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry voor de missende letters en slechte schrijfstijl, maar het water kookte bijna dus ik probeerde het een beetje af te raffellen -> (hoe schrijf je dat woord eigenlijk?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was er toch zelf bij?? of zat je te slapen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die schaar er eenmaal inzit is het te laat, ik kan toch niet zien dat ze er veel teveel afknipt? Daar kom je pas achter als het al gebeurd is.
Snuffel
13 jaar geleden
Vreselijk ja, ik heb ook eens gehad dat de kapper zo´n beetje alles eraf knipte en ik maar herhalen: niet zo kort, niet zo kort. En zij: nee, nee, het wordt niet kort. Nou, hartstikke kort natuurlijk. Bovendien stond ze vol in mijn nek te hoesten en haar neus op te halen steeds.
Annswers
13 jaar geleden
Wat goed dat je niet betaalt hebt zou ik echt niet durven.

Het beste antwoord

Doe een beetje mousse (schuimgel) in je haar. dat maakt het wat voller en je kunt er zelf een beetje slag in 'knijpen'. Ik heb ook supersteil haar, en dit helpt mij altijd erg goed om meer volume en slag in te krijgen.

Verder zou ik zeggen: zoek een andere kapper. En noem in het vervolg het aantal centimeters dat je eraf wilt. Dan heb je meer kans dat er niet te veel af gaat en als dat wel gebeurt, kun je hem/haar er achteraf beter op aanspreken. Met 'een beetje eraf' kunnen kappers niet zoveel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Terug gaan en vragen of ze het een beetje BIJ kunnen knippen. haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
háááááááhaaaa - mmmmmmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Extensions? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel een goeie! + van mij
Ik denk, dat ik met m'n noodhoofd naar een andere kapper zou gaan met het verzoek er alsjeblieft íéts van te maken...
Dan maar een voorbarig 'zomers' hoofd, maar zo'n tussen mal en dwaas kapsel word je ook niet blij van...

Bij mijn laatste knipbeurt moest ik even wachten, en heb uit verveling een kapselboek voor korte kapsels zitten doorbladeren, dat daar lag. En er zijn momenteel heel leuke korte kapsels, die je op 3 of meer manieren kan dragen, ook voor stijl haar. Er waren er een paar met wild-gekleurde plukken erin : als het dan tóch helemaal anders wordt, is dat misschien nog een idee??

Sterkte met het wennen - het is mijn ervaring, dat een 'opgefrist' hoofd vaak heel veel complimentjes krijgt.

(Ooit naar de kapper gegaan vóór ik naar Canada ging om vee te drijven in de Rockies. Verzoek : hoofd voor 'kop in de beek en schudden - klaar'.
Het was echt kort, heel kort....maar iedereen vond opeens, dat ik er zo goed uitzag - was ik zo afgevallen? Terug van vakantie? Nieuwe make-up/make-over? Jáááren jonger - dat werk.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel voor je geweldige antwoord! :) Kijk morgen wel even of ik er nog wat mee kan knutselen zodat ik nog 1 dag over straat kan, en dan maar weer naar de kapper. (En terug naar mijn oude, 'dure' kapper, deze heeft me nu al 2 keer verknipt...)
Met een pot sterke gel doe je wonderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afraffelen ik zou terug gaan naar de kapper en vraag dan naar de baas en bespreek dan wat je het beste kan doen vraag denood om een tegoed bon als je tenminste nog naar de zelfde kapper durft. het groeit gelukkig wel weer aan zet een leuke pet op tot dat het weer langer is