Is de Primark op tweede kerstdag geopend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je toch zelf even googlen.

Antwoorden (3)

Het ligt er aan welke Primark je bedoelt. Die in Rotterdam is dicht. Hij is elke zondag open behalve op feestdagen.

Die in Hoofddorp vermeldt niet dat ze op feestdagen dicht zitten, dus de kans is aanwezig dat die wel open is.

http://primark.hyves.nl/blog/40119017/Klik_hier_voor_de_openingstijden/5Zvn/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neej, die zijn niet open met kerst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Hoofddorp is het iedere laatste zondag van de maand koopzondag.
Ook op 2e kerstdag gaat deze koopzondag gewoon door. Hoogstwaarschijnlijk zal de Primark dan dus ook gewoon open zijn.