wat is de beste onderbroek voor jongens van 14 jaar, een slip boxer of een wijde boxer?

Toegevoegd na 2 minuten:
best (beste voor je piemel en ballen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Definitie van beste aub Toegevoegd na 1 minuut:
Een antwoord kan niet (goed) gegeven worden zonder dat wij weten wat jij onder beste verstaat
ronron1212
13 jaar geleden
Wat de jongen zelf lekker vind om te dragen

Het beste antwoord

Dat maakt helemaal niks uit.

Natuurlijk is TE strakke kleding niet goed, als je dat TE veel draagt.
Daar is wel ooit onderzoek naar gedaan. Kijk in de bron.
Maar daar blijkt ook uit dat warmte {TE VEEL} slecht is
voor sperma.
En TE veel fietsen op een racefiets ook.

Erger dan een wat strakke onderbroek is het dragen van TE strakke spijkerbroeken.

En TE vaak in de sauna is niet goed.
Bovendien zou een bubbelbad niet goed zijn.
Jacuzzi, warme baden evenals te strakke kleding kan je met het oog op je nageslacht dus best vermijden.

Dan gaat het allemaal wel om extremen.
Dus draag gewoon wat je prettig vind.

Overdrijf niet. Wissel af.
En maak je geen zorgen, dat is nl. ook slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zaadcellen worden voortdurend aangemaakt, dus het probleem van te warme zaadcellen lijkt me ook niet een blijvend probleem. Ben het daarom eens dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt. Prima antwoord!

Andere antwoorden (4)

Een te strakke onderbroek kan slecht zijn voor de kwaliteit van het zaad. Met 14 jaar speelt dat misschien nog niet, maar blijvende schade heeft natuurlijk wel gevolgen voor later.
Een wijde broek is dus beter.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Hangt er vanaf als je veel fietst en/of sport zou ik voor een wat strakkere boxer gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een losse boxer - strakke kleding is slecht voor de zaadkwaliteit omdat de ballen dan te dicht bij het lichaam hangen en te warm worden. Dus lekker laten hangen die boel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd het klopt dat strakke boxers dragen de bloedsomloop beïnvloeden. Alleen strakke boxers zijn bij vooral jongens heel erg populair. Vooral Bjorn Bjorg wordt echt als modeicoon gezien. Het staat ook soms erg goed bij sommige jongens. En het belangrijkste nog: als het maar lekker zit en goed staat