Helpt sperma echt tegen rimpels?

Zojuist op de teevee op het nieuws gehoord dat sperma helpt tegen rimpels.
Bron:
http://www.spermine.is/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Huid
3.3K

Het beste antwoord

Sperma is bijna goed voor alles, zoals sex bijna goed voor alles is...
tegen hoofdpijn, goed voor de examens, het maakt je verstopte neus weer vrij.....

Ik heb trouwens ergens gelezen dat stierensperma kapot haar (gespleten punten, droog haar) uitstekend terug geneest.

Ik geloof er absoluut in.
Maar toch heb ik er niet veel zin in het te proberen..
Het blijft sperma, en sperma stinkt, vind ik.

En als ik het te lang ruik krijg ik braakneigingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hangt ervan af , wat de man eet, en of hij rookt dan schijnt het heel vies te zijn.

Andere antwoorden (4)

ik heb het ook gehoord het zal vast wel iets met ph waarde te maken hebben..
want het moet wel basisch zijn..
en basisch ph waarde is wel goed voor de huid

maar ik zou zeggen doe mij maar gewoon rimpels
of maskers. loool
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De producent zegt van wel, maar het is nog niet wetenschappelijk bewezen! Voorlopig zeg ik nu dus NEE, het werkt niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij rekent je niet tot die groep?
Je naam doet toch anders vermoeden.
gaat dat niet ruiken dan? Het zou kunnen, van een placenta worden ook de beste cosmetische producten gemaakt uiteindelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt mij niet, want het is nogal plakkerig en als het opdroogt wordt je huid weer meer samengetrokken, met als resultaat juist méér rimpels.