Bestaat er een wiskunde leer app?

Zoonlief van 14 (3 VWO) zit op een heel slechte score voor wiskunde heeft in de toetsweek een 1.4 gescoord en staat nu gemiddeld een 3. Het zou misschien helpen als er een app ofzo is waarbij hij zelf toetsen kan maken en uitleg krijgt over zijn fouten.
Het gaat vooral om wiskunde A.
Misschien een beetje in spelletjes vorm ofzo?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wiskunde
2.1K
Erna55
4 jaar geleden
Je kunt overwegen om hem voor bijles op te geven.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik weet niet in welk blok jouw zoon zit maar je kan even op internet zoek naar: math learn app of wiskunde leer app dat zal vast wel werken!
benteeeltink
4 jaar geleden
3 VWO is een lastig jaar. Wiskunde is ook erg lastig voor veel mensen. Ipv hem in z’n eentje op een of andere app te laten klooien, moet je misschien proberen samen met hem wiskunde huiswerk te maken. Ook al snap je het zelf ook niet, dan heeft ie tenminste een motivator. Bij sommige kids werkt het goed om met beloningen te werken (als je voor wiskunde een 6 haalt, krijg je een reep chocola/5 euro/een dagje weg etc etc) dus als de financiën dat toelaten, is dat erg leuk. Verder heb je wiskunde academie op youtube, met Rob die uitleg geeft. Dat is specifieke uitleg per onderwerp, en Rob heeft mij de havo en vwo doorgesleept. Als dat alles niet werkt zou ik gewoon op zoek gaan naar goede bijles of wellicht eens kijken of het vwo toch niet te hoog gegrepen is (hij kan ook altijd nog na de havo naar het vwo, als ie dat wil).

Antwoorden (1)

Hier staat wat apps:
https://eduapp.nl/zoeken/apps/voortgezet-onderwijs/wiskunde
https://www.onderwijsvanmorgen.nl/favoriete-educatieve-apps-wiskunde/
http://wiskunde.plantyn.com/apps
.
Edit: staat = staan.
Toegevoegd op 24 januari 2020 15:10: tekst