Heeft iemand een goede wiskunde site?

Hoi!

Ik heb moeite met wiskunde, maar vind nooit een goed programma/site. Ik moet niet een wiskunde site met reken opgavens, of iets met hoofdrekenen.. Ik moet gewoon zulke dingen (ruimte figuren, grafieken, rekenen met a,b, enz.) Graag hoor ik van u/jullie!

Narik

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wiskunde
1.2K

Antwoorden (2)

www.wiskunde.net/uitwerkingen2/14.html
een webside met antwoorden en uitleg. inclucief uitwerking
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je wilt oefenen kun je een keer bij slimleren kijken. Als je het uitwilt leren zou ik geogebra aanraden (hiermee kan je ook leren)

Toegevoegd na 1 minuut:
(Ik heb me vertypte maar kan dit niet meer wijzigen dus voeg het nu toe) als je uit wilt rekenen zou ik geogebra aanraden*