een vrouw heeft 5 paar schoenen,4 rokken,3 broeken,6blouses,4 coltruien,3jasjes.ze trekt een rok of broek aan.en een coltrui of bouse,

Toegevoegd na 1 minuut:
een coltrui of blouse kan ze ook combineren, maar dan trekt ze geen jas aan. op hoeveel manieren kan deze vrouw zich kleden ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Veel manieren. Maar 'GoeieVraag.nl' is niet bedoelt om schoolmeestertje te gaan spelen. Kijken wie al jou vragen goed beantwoord.

DAt kan maar op 1 manier:nmlk door kleren aan te trekken en dan maakt het niets uit wat zij aantrekt.

Daar is geen antwoord op te geven als je niet verteld van welke stof de kleding gemaakt is, welke kleur het is en wat voor weer het is buiten. Stel dat ze eerste date heeft met 'de ware'. Dan zal ze moeten gaan shoppen want ze heeft nog geen LBD (little black dress).

Als ze een beetje goed combineert kan ze er iedere dag goed uitzien. Er zijn veel combinaties te maken. Het lijkt me wel dat huiswerkopdrachten door jezelf gemaakt moeten worden. Dus succes met passen!!!

op heel veel manieren. er is een wiskundige methode om dit uit te reken en als ik me niet vergis (ik weet het voor zo'n 35% zeker) alles vermenigvuldigen, maar zoals ik al zij, ik ben me maar 35% zeker, dus 65% dat ik het fout heb.

Waarschijnlijk weten de GV-moderatoren hier wel een antwoord op......

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100