als mijn zoon straf heeft en hij offert een knuffel als goedmaken, kan ik het niet weerstaan die niet aan te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

GV... Ik kan de verleiding niet weerstaan... I am Hooked...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
why am I not surprised?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat je deze man (her)kent misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jazeker...
Als ik snoep/koek/chips in huis heb dan moet het allemaal op.
Als ik ergens een spiegel zie, moet ik er in kijken. Of dit de verleiding is die ik niet kan weerstaan of een gewoonte dat weet ik niet.
Als ik geld heb, wil ik het soms uitgeven, ook al weet ik dat het slimmer is om dat op t moment even niet te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm... koek en snoep... en tortilla chips... herkenbaar... Maar van die spiegels? Lastig, als je op een parkeerplaats loopt en je in al die zijspiegels gaat staan loeren ;-)
De verleiding om geld te laten rollen zodat de economie niet nog verder krimpt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan de verleiding om te liegen nooit weerstaan...

Toegevoegd op 17-05-2009 23:23:22
en ik kan nooit de verleiding weerstaan om anderen op het verkeerde been te zetten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jokkebrok...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deva!!! In al je antwoorden???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je liegt het!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaah...ik lieg altijd... ;)
Een reactie te geven op een antwoord waar ik het niet mee eens ben. Soms stel ik het nog even uit, omdat ik dan misschien te heftig zou reargeren en achteraf spijt zou krijgen omdat mijn reactie niet goed doordacht was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel fijn ed... en nu jok ik niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dr zijn ook zo veel domme antwoorden op deze site. Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt reageer ik wel altijd gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dus goed uitstelgedrag!(zie eerdere vraag waar je op antwoordde) ;)
Met name die verleiding die je snel een goed gevoel geven.Dat kan natuurlijk van alles zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan de verleiding van kaas niet weerstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriend is voor mij een verleiding die ik onmogelijk en op geen enkele manier kan (en wil) weerstaan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kleine belletjes op bubbelwrap laten knallen. Verschrikkelijk spul... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat is inderdaad heel verleidelijk... vooral als anderen zich aan het geknak gaan zitten ergeren...
Drop, drop, drop, drop, drop...

Drop dus.