Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb magnesium carbonaat gekocht maar het is denk ik iets anders. Hoe kom ik er achter wat het is?

Ik heb eerder magnesium carbonaat gehad en dat kon ik oplossen met citroenzuur. Het poeder wat ik nu gekregen heb lost helemaal niet op. Het is een wit poeder maar niet zo wit als magnesium carbonaat. Het is ook compacter. Zelf denk ik dat het calcium sulfaat is want dat is de enige stof die bij deze webwinkel te koop is die niet oplost of reageert met citroen zuur.
Hoe weet ik wat ik gekregen heb

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Misschien is het een optie om contact op te zoeken met de verkoper van dit product. Zit er een beschrijving bij? Zo ja, dan kan je die misschien goed doorlezen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je het hebt besteld als supplement is het waarschijnlijk Magnesiumcitraat. Deze pillen zijn erg hard en lossen niet op in water. Als supplement werkt het wel beter dan magnesiumcarbonaat, omdat het carbonaat al in de maag oplost (maag is ook zuur) en de citraat lost pas op in de darmen.
Op de bestelbon of de factuur zou moeten staan wat er is geleverd. Anders de leverancier even bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding