Is er al bewijs voor buitenaards leven?

Ik heb het vermoeden dat er al best lang bewijs voor buitenaards leven bestaat, is dit al algemeen bekend? (Of minder algemeen, in ieder geval: is er al bewijs?)

6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, dat is er niet. Waarop baseer je je vermoeden?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zoals je zelf al zegt, het vermoeden is er wel, het bewijs nog niet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
#Rutge: Of op welk bewijs baseer jij je vermoeden dan?
Rutge
6 jaar geleden
Ik baseer mijn vermoeden niet op een concreet bewijs maar puur op mijn onbegrip op de wereld. Het is meer een verlangen misschien.

Antwoorden (1)

Nee, volgens vele theorieën is het bestaan van buitenaards leven heel waarschijnlijk Voornamelijk gebaseerd op kansberekening en het enorme aantal sterren.

Ook heeft seti ooit eens een interessant signaal opgevangen (Google maar eens op 'wow signal seti')
Maar dat signaal heeft zich nog nooit herhaald.

Maar het echte bewijs van buitenaards leven is nog niet geleverd.

Mocht dat wel komen dan zul je dat niet missen. Dat wordt groter nieuws dan de maanlanding in 1969.