wat drijft op haargel?

We hebben een verjaardag en deze persoon wordt 50, nu is ons cadeau dat we een mega grote vaas hebben die we willen vullen met gel en muntgeld en als topping willen iets wit gebruiken zodat het net lijkt op bier. Maar wat kunnen we gebruiken wat niet in de gel zakt en mooi op de gel blijft liggen. Weten jullie misschien wat we kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Scheerschuim lijkt mij wel geschikt, maar dat zal je dan maar kort voor het aanbieden van het cadeau moeten aanbrengen, want anders verliest het zijn stevigheid.

Overigens is het afhankelijk van de dichtheid en de stevigheid van de door jullie gebruikte gel of een andere stof er op blijft drijven. Dat is dus niet zo maar aan te geven in een antwoord.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie we zaten zelf al aan te denken aan piepschuim poedersuiker. We gebruiken die gele goedkope gel
Antoni
7 jaar geleden
Misschien is er ook witte gel van dezelfde soort als de gel die jullie gebruiken? Als de dichtheid en de stevigheid van de beide gels hetzelfde is, lijkt het mij niet dat die zo maar gaan mengen.
Watten zou ik daar voor gebruiken. Een grote dot die je wat uit elkaar trekt. Daar kan je een perfect lijkende schuimkraag mee creëren.
Amadea