Waar kan je een medicijn laten analyseren?

Om de samenstelling te achterhalen. Betreft een via internet besteld medicijn. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Goeie vraag (da's toevallig). De meeste laboratoria zullen niet veel particuliere opdrachtgevers hebben. Ook willen sommige bedrijven monsters uit het buitenland niet testen. Voor bijvoorbeeld drugs zijn er ook doe-het-zelf kits om te zien of er gevaarlijke stoffen in zitten. Maar een exacte samenstelling zal je daar niet mee kunnen achterhalen. Wellicht dat men je bij (of via) een apotheek kan helpen.

Hieronder nog een tweetal linkjes, eentje voor een dhz-kit en eentje met adressen van laboratoria die test uitvoeren.