Mamjo.com
Een portaalsite voor en door Surinamers en ieder ander die het gezellig vindt om langs te komen. Met nieuws, een index van websites, een discussieforum, ...

http://www.mamjo.com/

dat is mamjo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh; ik zal proberen het te onthouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mamjo is een deken die bestaat uit diverse stukjes stof. Door arme mensen werden vroeger dekens gemaakt uit restanten stof die men krijgen kon. Denk aan stukjes van 20x20 cm of groter.