Hoelang is bloedvlek zichtbaar op huid, textiel etc voordat het verdwijnt?

Hoelang voordat het niet zichtbaar meer is met UV licht

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vrij lastig te beantwoorden.
En is niet echt in tijd uit te drukken, eea heeft te maken met wat voor soort textiel en onder wat voor omstandigheden het zich bevindt, als het gewassen wordt of juist niet.
Hangt het in een kast of buiten in weer en wind.
Onder gunstige omstandigheden kan dit zelfs na weken nog zichtbaar zijn ( of zelfs jaren onder zeer goede condities ).
Op de huid is het weer een ander verhaal, denk bijvoorbeeld maar eens aan persoonlijke hygiëne, transpiratie, vervellen etc.
Ook hier is de factor tijd zeer moeilijk vast te stellen.
Wat u ziet op de tv, denk hierbij aan csi e.d. zijn louter verhaaltjes.
Al proberen ze wel de waarheid te benaderen, het blijven nog steeds verhaaltjes.