Bestaat er een online terugtellende kalender? ( zie beschrijving)

Bestaat er zoiets als een terugtellende kalender, zodat ik bijvoorbeeld kan intypen 980 dagen.
Dan zoekt ie uit welke dag en datum het 980 dagen geleden was?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan in Excel of Openoffice-Calc heel simpel. Vul in een cel de datum van vandaag in (bijv. in A1), tik in een andere cel "=A1-980" en je krijgt de gewenste datum. Is het ook nog leuk dat je het zelf gemaakt hebt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee, niet gevonden tenminste. Wel dat je 2 data invoert en dan het aantal dagen krijgt.
Zie bv bron
11 jaar geleden
Op onderstaande site kun je geen getal invoeren maar wel een bepaalde datum. Je krijgt dan te zien welke dag het toen was.