Mijn hondje smakt altijd heel erg,Waarom doet ze dat?

Mijn hondje van 7 jaar smakt altijd heel erg terwijl ze niets aan het eten of drinken is,Waarom doet ze dit?Het is super irritante want het gaat de hele dag en nacht door.Steeds die tong uit de mond en maar slikken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Teken van onrust/stress.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan best zo wezen,Ik ben vaak depressief misschien voelt ze dat aan,Mijn oudste hondje van bijna 17 kreeg heel vaak hyperventilatie toen zij de psychologe dat dat ook een reactie op mij kon wezen!Dieren voelen ook alles aan!Denk er nu pas aan.