Waarom ben ik zo gevoelig na het stoppen met blowen?

Ik ben dus gestopt met blowen, nog maar net. Alsin net genoeg om last te krijgen van de verschijnselen. Nou is dit alles behalve de eerste keer dat ik probeer te stoppen. En weer valt het me op hoe overgevoelig ik raak voor dingen wanneer ik stop. Ik weet dat het door het stoppen met blowen komt dat ik geen honger krijg, geen hap door me keel krijg. Maar ik ben nu zo snel boos om helemaal niets. En nu, nu moet ik huilen. Ik ben boos op me moeder omdat ze geen eten heeft gemaakt (en dat nu het enigste is dat ik naar binnen had kunnen krijgen).
Ik wil graag begrijpen waardoor het komt dat ik zo gevoelig ben nu, ik weet dat je hersenen anandamide aanmaken, en THC hetzelfde werkt. logischerwijs begrijp ik dan dat als je veel blowt je zelf geen anandamide meer aanmaakt omdat de receptoren gevuld zijn met THC, en het dus een tijd duurt om de aanmaak van deze lichaamseigen stof weer op te bouwen. Maar waarom moet ik zo snel huilen en waarom word ik zo snel boos om dingen die ik normaal gewoon opzij zou zetten.

Als ik weet hoe het komt, dan kan ik er wat mee doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Dat heet afkicken. Alles wat je kapot hebt gemaakt.in je lichaam moet zich herstellen. Zie lichamelijk als ook.geestelijk. Hoe meer e hoe vaker je hebt geblowd hoeveel te erger en langer het herstel is/duurt

Toegevoegd na 40 seconden:
Met de tijd zullen extreme gevoelens vanzelf temperen, als je.lichaam voldoende is herstelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet wat het is, ik weet dat het op je geheugen eetlust emoties en vruchtbaarheid werkt. Ik weet wat afkicken is en ik weet hoe lang dit duurt. Ik wil gewoon weten wat het effect is op de emoties. Maar schijnbaar weet niemand het daarom vraag ik het hier. Ik vraag dus niet wat het is dat weet ik zelf maar al te goed, ik vraag niet hoelang het duurt of hoe het heet. Ik wil weten wat blowen PRECIES doet op emotioneel vlak. Dan kan ik onderscheiden wat bij mij hoort en wat niet, daar rekeningen houden of zelfs indien er een stof ontbreekt bepaalde producten eten die die stof weer aanmaken/stimuleren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast moet ik zeggen dat ik er altijd rekening mee hou dat een heel aantal dingen komen door het blowen (8 jaar lang) ik wil gewoon weten wat het is. Als je weet et iets werkelijk is kan je het veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet te zeggen. Ieder mens gaat anders
Om met emoties en heeft emoties in meerdere.of mindere mate.