Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan er op een pulse jet ook een naverbrander?

kan er op een pulse jet ook een naverbrander?
met of zonder kleppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

't net wat je zelf wil.

het mogelijke effect en de werking ervan als je 'm aansluit op de gebruikelijke manier is een heel ander verhaal (en andere vraag dus)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk kan dat ^^ je kan ook een potlood op een raam plakken met tape >.< maar werkt het dat is de vraag, ik nam aan dat dat wel duidelijk was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor jou duidelijk is hoeft het voor anderen niet te zijn. daarom is er de optie dat je een vraag toe kan lichten over WELKE type/vermogen jetpuls heb je het? wat is de brandstof hiervan? waar gebruik je de jetpuls voor? (big plane, een kart, auto, modelbouw wat anders? de ene jetpuls is de anderen niet, dus de vraag is niet zomaar even in het algemeen te beantwoorden. ik nam aan dat dat wel duidelijk was. maar goed, ik hoop dat je het antwoord krijgt op je vraag. p.s. een potlood op je raam plakken kan ook met montagekit
een pulse jet is in feite al een naverbrander, het laat zuurstof in, samen met brandstof en laat het door een nauwere uitgang, de motor verlaten.

Toegevoegd na 1 minuut:
met kleppen (zie afbeelding)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding