waarom is de grafiek van groeisnelheid alleen in het begin lineair tijdens het fermentatie proces?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

dit heet de lag-fase dan is het micro-organisme zich aan het aanpassen aan het medium (bij een batch fermentatie). Daarna treedt exponentiele groei op tot het medium uitgeput begint te raken.

Ik weet niet of het bijgevoegde artikel echt het beste is in zijn soort maar deze kon ik het snelst vinden om het wat verder toe te lichten