wie heeft een mythe voor mij?

op school (3 gymnasium) doen wij het project mythbusters. we moeten een filmpje maken over een 'mythe' en kijken of die waar is. wie o wie weet een leuke mythe die je ook nog uit kunt testen???

Weet jij het antwoord?

/2500

Uhm, die van Daedalus en Icarus? of je kunt vliegen met vleugels van was en veren... eennnuuuh... ik weet even niet meer hoe die gozer heet maar iemand heeft een hele vloot in de hens gezet door het zonlicht met hun schilden te weerkaatsen... ik denk nog even verder... wij moeten toevallig ook zoiets doen (ook 3 gym ;))

Doe wat leuke mythen met alcohol. (door een rietje wordt je sneller dronken, van koffie wordt je nuchter, wijn na bier geeft plezier. Dat werk. Enige wat je nodig hebt is een vragenlijst, een alcohol promilage tester en wat proefpersonen van 16 jaar en ouder. Succes verzekerd. Toegevoegd na 1 minuut: Oh, gymnasium. Moet de mythe ook nog uit de Griekse/Romeinse mythologie komen? Zal er even de Ilias op na slaan. Toegevoegd na 4 minuten: Kan je in een vijver werkelijk je spiegelbeeld zien. Bestaat er zoiets als een gordiaanse knoop. Kom je met 5 vrienden in een houten paard een uitverkocht concert binnen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100