Welk dier zou je heel graag willen zijn...? en waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een koe. De hele dag lekker buiten met een club meiden in een hele grote bak met je lievelingsvoer onbeperkt zitten vreten, en hoe dikker je wordt , hoe mooier je het vinden. Zalig leventje lijkt me dat. Hoewel, misschien ook wel een beetje saai.....

Zeepaardje: dan ben je mooi, hoef ik niet de kinderen te baren, en blijf je ook nog eens je hele leven bij elkaar. Verder hond, maar dan wel een hond in ons huis, zodat ik kan communiceren/spelen met mijn eigen hond :) Mens: dan ben ik wie ik nu ben, en daar ben ik best tevreden mee.

Met jouw avatar ligt dat antwoord nogal voor de hand :)

Onze kater. Dik, lui, slaapt graag en eet alles. Een echte bourgoniër die niks heeft met zijn soortgenoten. Hij lijkt een beetje op de kater uit Jan, Jans en de kinderen. Vanaf zijn 3de levensjaar was hij al oud en dat is hij, nu een jaar of 12, nog steeds. Maar hij is wel heel lief en ligt nu mooi languit op de grond, wachtend op nog een bakje eten.

Een vlieg. Dan kan je alles in facetten bekijken.

ik zou je graag als mijn personeel willen hebben naatje, een kat wil ik dus graag zijn.

een homo sapiens sapiens... Toegevoegd op 29-05-2009 23:10:02 oja, waarom... omdat ik dat dat "wetend" ben (ahum..) Toegevoegd op 30-05-2009 00:11:12 herstel : omdat ik dan "wetend" ben...

Het lijkt me geweldig om te kunnen vliegen, en ik vind papegaaien mooi, grappig en intelligent, dus... Een ara!

Een luiaard, maar dat was ik al bijna... Waarom, omdat hij cool en relaxed is...

ik zou graag moosje zijn, de jongste van mijn vijftal katten. hij is 7 mnd, onbevangen, geniet zo volop van het leven, heerlijk!

Een vlinder. Lekker alleen maar een beetje fladeren en dwarrelen in de blauwe lucht. Alleen met mooi weer naar buiten, met regen onder een blad zitten. Oh ja, nog wel ook even aan het nageslacht denken, of nee niet denken maar doen! Daarna een brandnetel opzoeken, want daar moeten de babyeitjes op gelegd worden. En daarna? Ja daarna ga ik dood, dan heb ik toch bijna geen leven gehad? Ja toch, ik was ook nog een rups. Ik ga weer ik zie een lekker bloemetje.

Ondanks mijn alter ego op mijn avatar, zou ik toch het liefst een condor zijn. Lekker vliegend door het Andesgebergte....

Een tijger: mooi en machtig. Maar alleen als het een huisdier kon zijn. :) (Over)leven in de jungle, dat trekt me niet zo...

als wild paard. heerlijk galopperen over uitgestrekte weide bossen en stranden. nooit gevangen kunnen worden. echt puur wild.

Ik zou best een kat willen zijn, maar wel bij mensen die echt goed voor dieren zijn.... Waarom? Nou, ik ben best wel eens jaloers op mijn katten. Eten staat er altijd op tijd en je kan doen en laten waar je zin in hebt. En als ze zo liggen te slapen, lijken ze heel tevreden te zijn........

Een (dag)vlinder. Ik heb heel mijn leven al iets met vlinders en ik ben vast in een van mijn vorige levens een vlinder geweest ;) De rust die ze uitstralen, zonder enig geluid fladderen ze in hun mooiste kleuren van de ene naar de andere bloem. Het proces van rups tot vlinder vind ik uitermate boeiend, lijkt me geweldig om dit eens zelf mee te maken.

Mijn vader is volgens mijn zusje nu een bij. Dus ik zou ook een bij willen zijn.

Ik zou graag een blindegeleidehond willen zijn of een hulphond voor mensen met een handicap. Op die manier kan ik iets voor mensen betekenen en krijg in ruil daarvoor onvoorwaardelijke liefde.

een adelaar; sterk, vrij, heersend, gevleugeld. need I say more??

Als ik zie hoe sommige mensen met dieren om gaan dank ik er voor. Niet ieder mens is zo (gelukkig) . Je mag kiezen welk dier . Maar de kans is groot dat je (ik) bij een verkeerd baasje komt . Niet iedereen is zo hoor. Als het over een huisdier gaat hè . Maar een poes is oké heb ik 9 levens wel bij het juiste baasje

een tijger want hij is sterk en mooi

Een Labrador in een groot aardig gezin lijkt me wel wat en dan de hele dag maar kwispelstaarten tussen het slapen door, maar als hond kun je natuurlijk niet kiezen waar je komt en de hele dag alleen op een flatje en dan tot de hoek van de straat als de baas thuis komt is natuurlijk geen leven. Dan toch maar een kraai; in de winter huist er een achter mijn flat en zingt met zijn diepe sonore stem. Nu is hij ergens anders bezig met een nest. Met de herfst zie ik hem wel weer terug.

Een leeuw! Maar dan zou ik wel vegetariër zijn :P

Een vogel om lekker rond te kunnen vliegen. Of een poes omdat je dan lekker binnen een beetje kan slapen, eten, drinken en je baasje blij maken door eventjes te spelen. Maar ik zou het liefst een vogel zijn. Ik heb altijd al willen rond vliegen zonder moter of iets.

Ik zou graag een walrus zijn. Die eten dagelijks 3000 kilo vis heb wel eens ik in het dolfinarium gehoord. Toegevoegd op 01-06-2009 20:32:30 ik moet twee woordjes terug. Toegevoegd op 01-06-2009 21:56:16 de toegevoegde "ik" moet tussen aanhalingstekens

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100