wat moet ik doen als ik mijn huiswerk niet af heb?

Help anders krijg ik straf!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K
itsme
13 jaar geleden
gaan internetten... op Goeievraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerder beginnen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een vraag weer... Als je zo bang bent dat je straf krijgt, maak dan gewoon je huiswerk. Je hebt nog een uur of 2 voordat je naar bed moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klik ik per ongeluk nog op goeievraag ook...

Het beste antwoord

dan ga je nu meteen aan de slag.
dan lukt het misschien nog.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Overschrijven, opblijven tot vanavond?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beste alsnog heel snel je huiswerk maken als je geen straf wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achter de computer weg en als de gesmeerde bliksem afmaken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel vlug gaan maken
en nadenken waarom je het niet eerder af hebt gemaakt

foei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me toch wel logisch wat je moet doen als je het niet af hebt of niet soms ? gewoon afmaken nu , desnoods tot laat opblijven om het toch af te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je hoofdpijn had en maak een rommel van je bureau, dan lijkt het alsof je het hebt geprobeerd je hw te maken. Als je ouders hier in trappen zeg dat je bang bent dat je meester boos wordt op je omdat je het gister moest inleveren. Smeek daarna of je je mag ziek melden voor school dan heb je genoeg tijd om je hw te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha.
Als het voor Latijn of Grieks is kan je die teksten gewoon even snel overschrijven van http://www.latijnengrieks.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snel met je neus in de boeken. denk dat het niet verkeerd is voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rap aan het werk gaan, en voortaan beter plannen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het. Gewoon doorgaan tot het af is, en dan maar korter slapen.
Wekker zetten en gewone tijd op.
Je huiswerk maken?
Als je leraar alleen kijkt of je wat in je Schrift hebt staan gewoon onzin neerzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommigen werkt dat, helaas bij deze twee niet. Maar wel een goed idee.
gewoon de waarheid zeggen dat je in plaats van huiswerk te maken achter je computer zat, om vragen te stellen en te beantwoorden op goeievraag...
dan maar straf...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je zelf wel het antwoord weet, om je straf te ontlopen zou ik maar gelijk beginnen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
straf... je moet het voor jezelf maken. je zit er op school om wat te leren dan moet e er wel wat voor doen. en een keertje je huiswerk maken zou geen probleem moeten zijn maar als je het vaker doet... ja dan krijg je straf. voortaan maar gewoon maken dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het leed al geschied of bedoel je dat je voorziet dat je je huiswerk niet afkrijgt?
Als je denkt het niet af te krijgen: beter plannen. (eerst het nodige, dan het nuttige en dan het aangename)
Als het al te laat is: een goede (eerlijke) reden bedenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon alles waar je nu mee bezig bent en niets met je huiswerk te maken heeft aan de kant zetten en je gaan concentreren op je huiswerk maken.

D'r zit nu eenmaal niets anders op dan het te gaan maken wil je geen straf krijgen.

Zó simpel is het!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de leraar hier achter komt en vraagt waarom je, je huiswerk niet af hebt zou ik je aanraden om te zeggen dat je dat niet gedaan hebt omdat je de leerstof toch al wel kent en dit dus niet nodig vond.
Ohja trouwens, als je dit zegt moet je wel de desbetreffende leerstof goed begrijpen voor het geval hij je hier vragen over gaat stellen. Als je dan alle antwoorden goed hebt kan hij je simpelweg geen straf geven.. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
who cares?? het is jouw verantwoordelijkheid en niet het van onze dus je moet zelf nadenken wat je gaat doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet af heb gekregen, eerlijk tegen je docent zeggen dat je slecht kunt plannen en vragen of hij of zij je daarmee kan helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je huiswerk alsnog gaan maken of morgen in de klas verwoed in je tas gaan graven waarbij je een paar keer he? en noumoe? mompelt, daarna even nadenkend voor je uit staren en ineens tot de zogenaamde conclusie komen dat je schrift nog op je bureau thuis ligt... Kijk er een beetje wanhopig bij... Bij mij werkte dat vroeger uitstekend en ik heb nooit straf gehad van de leraar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je schrift wel de nummers van de opdrachten in de kantlijn zetten, beetje wat erbij schrijven, dat doorkrassen, en dan zeggen dat je het niet snapte.