omdat je het niet leuk vind.
je kijkt vaker naar de klol waardoor het steeds maar een paar min later is, en je verveelt je een beetje.

als je je echt vermaakt dan is de tijd om voordat je het weet omdat je het echt leuk vind.
dan vergeet je de tijd alsware
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kent ongetwijfeld het gezegde wel gezelligheid kent geen tijd.Als het saai is lijkt de tijd langzamer te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je dan veel meer op de tijd let dan als je iets leuks doet.
Als je vaak op de tijd let verbaas je je er de hele tijd over 'dat er nogmaar 4 minuten om zijn'
Terwijl als je iets leuks doet, je niet op de tijd let en daarom minder besef hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het omgekeerde van : de tijd gaat snel wanneer het gezellig is.
Wanneer het saai is of vervelend, kijk je vaker naar de klok en je hebt totaal geen afleiding waardoor je de tijd niet in de gaten hebt.