wij doen altijd als iemand je een sigaret vraagt en je die omgedraaide sigaret eruit pakt, dat je een nieuw pakje moet kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
beetje vaag als ik het na leest xD

de 'schooier' moet dan voor de 'gever' een nieuw pakje kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De middelste sigaret omdraaien en die dan als laatste oproken, dat zou geluk brengen. Dat is iig de reden die ik ken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik deed het toen ook en diegene die die peuk pakte, werd dan gezoend.
(en ik rookte veel hahahah;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Degene die het laatste sigaretje pakt betaald een nieuw pakje sigaretten voor de persoon van wie het pakje sigaretten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik ken als rede dat de gene die die pakt dan een nieuw pakje sigaretten moet betalen voor de genen van wie het pakje was (zo als eerder genoemd de schooier betaald een nieuw pakje voor de gever)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord dat soldaten dat in de oorlog deden en dat je de omgedraaide sigaret (ik ken het als lucky peuk) als laatste oprookt. en dat je zo dan geluk hebt dat je nog leeft.