Hoe plaats ik een SKF dubbelrijig hoekcontactkogellager terug ?

Hoe moet ik dit lager terug zetten met de tekst naar binnen of naar buiten

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Techniek
1.3K

Het beste antwoord

Die hub(7) of spacer(ken de NL term niet hiervoor) komt tegen de naaf van de lager te zitten, ik zou die kant zonder tekst hiertegen aanzetten want die is breder. Verder lijkt het mij dat de lagers tegen elkaar komen te liggen, dus zou ik uit symmetrische overwegingen zeggen dat je die ander ook met de tekst naar binnen moet doen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dus als ik u goed begrijp plaats ik de tekstkant naar binnen gericht figuur 5 op de tekening