Kan ik pincode van nieuwe trolly veranderen?

een trolly koffer en verkeerde code ingetoetst nu wil ik ipv bv 111
555 hebben is dat mogelijk ? ik moet een staafje in een gaatje doen daarna de nieuwe code maar het lukt niet

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Techniek

Het beste antwoord

Dat kan, maar er zijn verschillende sloten dus verschillende manieren.

Gezien jouw omschrijving verwacht ik het volgende:
1 Zet de slot op het nummer waarmee het slot open gaat
2 Druk met een pinnetje in het gaatje, soms moet je best hard drukken
3 Stel het nummer in wat je wilt hebben
4 Druk op de knop waarmee normaal het slot opent.

Het kan ook zijn dat het net ietsje anders werkt
3 Houdt het pinnetje ingedrukt in het gaatje en stel ingedrukt het nummer in
4 Haal het pinnetje uit het gaatje
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Normaal gesproken kan je cijfersloten van een trolly zo vaak wijzigen als je wilt. Als het niet wil lukken is het slot misschien gewoon stuk.