Wat is de beste manier om electronisch te testen of iets goud is of niet

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Techniek

Antwoorden (1)

Electronisch testen of metaal van goud is, en hoe het gesteld is met de puurheid van het goud kun je testen met een GT Exptress zoals hier:
http://www.ebay.com/itm/Tri-Electronics-Mini-Electronic-Jewelers-Gold-Jewelry-Purity-Tester-GT-EXPRESS-/231539442874?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35e8d384ba
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
volgens mij was de vraag wat de best elektronische MANIER is van testen, niet met welke elektronische tester..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beetje op je pik getrapt Styx? Je begrijpt 'm wel... De beste elektronische manier is namelijk niet met twee bananen o.i.d.