Wat is dat drie tonige geluid dat je snachts hoort bij de Hoogovens in Velsen-Noord?

Het is een drie tonig geluid die je in de omgeving van de Hoogovens duidelijk hoort zoals in IJmuiden en Velsen-Noord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek

Antwoorden (2)

Ha, die Snappie;

Dat geluid is er volgens mij 24 uur per dag, alleen valt het 's nachts door de stilte extra op. Ik meen dat het een waarschuwingsalarm is dat klinkt als een trein een bepaald punt passeert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou ook het geluid kunnen zijn van een van de grote kraanen die over het terein rijden