Ha, die Berry;

Het gaat niet om wat je bereikt, maar om de keuzes die je maakt. Voor mij nog steeds een leidraad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Help jezelf, niemand anders kan dat beter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die werd mij in stilte medegedeeld...
en daar werd ik heel stil van...

hij die weet spreekt niet, hij die spreekt weet niet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat iedereen zich met iets identificeert en dat dat steeds iets anders is. Dat je je niet moet identificeren met de buitenkant. Dat je altijd op je gedachten moet letten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
doet me toch denken aan "Mens durf te leven"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja het was meer: Geniet van elk moment van de dag. Leef in het nu.
Wees jezelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn vader: Als je niet leert met mes en vork eten krijg je straf! xD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk aan jezelf.
Als je altijd maar aan andere denkt vergeet je jezelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je wordt altijd door een strontkar overreden, nooit door een koets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vertrouw op je gevoel, dat geeft vrijwel altijd aan wat je moet doen.

Gebruik je verstand om hetgeen te realiseren dat je gevoel je heeft ingegeven.

Voorwaarde: Je moet zo dicht mogelijk bij jezelf staan, als je niet dicht bij jezelf staat kun je niet goed op je gevoel vertrouwen. Geen schaamte voor je gevoel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laat je nooit zeggen dat je iets niet kan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een mens lijdt het meest door het geen dat hij vreest niet op komt dagen.

Met andere woorden; het heeft geen zin om je van te voren over van alles druk te maken over dingen die misschien helemaal niet komen gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een oude docent Grieks vertelde voor Kerstmis het verhaal van Pandora.

Als alle rampen over de wereld zijn uitgestort;
als Chaos en Nix regeren over de woestenij die wij ooit steden noemden;
als gevoel verbannen is en verstand verstomd;
dan blijft er één ding op de bodem van 'Pandora's box' achter:

hoop.