Van allebei een beetje, dus van allebei niet te.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij verschilt dat per vrouw. Ikzelf heb niet graag een macho, terwijl genoeg vriendinnen van me niets anders willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen macho, maar ook niet te gevoelig ;) Beetje van beide denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik val op gevoelige macho mannen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook ;) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook :P +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, hier is ook een fan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat dat wel samen... Is dat niet een tegenspraak?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gaat geweldig samen!! heerlijk, een stoere kerel maar ooohhhh zo lief :) even blijven oefenen mmm !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat gaat zeker samen..ik ken diverse die zo zijn!
Een soort mix tussen die twee? Ik weet niet, ieder heeft zo zijn eigen voorkeur.
Mensen zijn nou eenmaal niet of 100% gevoelig, of 100% macho.
Ik zou vooral lekker jezelf zijn.
Stel je voor dat je je helemaal anders voordoet en dat daar het meisje op valt, dan moet je de rest van je leven een toneelstukje spelen!!!! Vermoeiend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
karakter, en dat kan macho of gevoelig zijn of beide
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn talloze onderzoeken gedaan naar dit fenomeen en toch komt keer op keer naar boven dat vrouwen op macho mannen vallen. (uiterlijke kenmerken van machomannen)

Maar de vraag is nu; wat is een macho man en wat is een gevoelige man? Alsof een machoman niet gevoelig kan zijn of andersom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen vallen op uiterlijk.

Indien dat tegenvalt, zullen ze de moeite niet doen, om te ontdekken of de betreffende man ook gevoelig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal per vrouw verschillen, net zoals mannen op andere vrouwen vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een onzeker persoon zou sneller afgaan op het macho type, dit is puur omdat ze zich hierbij veiliger/zekerder voelt ( er zijn uiteraard uitzonderingen op deze regel) een zekere vrouw zou het minder nodig hebben en dus sneller voor een gevoelig persoon gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm dan ben ik een zekere vrouw, dankt voor't compliment maar klopt niet. :-D
ik vind het allebei wel leuk maar als ze het allebei een beetje hebben dus een beetje macho en een beetje gevoelig maar mannen moeten vooral zichzelf zijn en respect voor je hebben dan kom je bij mij al ver
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is per vrouw verschillend, allereerst als ze de man nog niet kennen op uiterlijk natuurlijk. Daarna als ze de ware aard kennen, wat ze willen natuurlijk.

Maar dat is andersom precies hetzelfde, mannen zullen ook in de eerste instantie gaan voor uiterlijk, als ze de vrouw kennen kunnen ze ook voor gevoelige vrouwen of machovrouwen gaan....

Smaken verschillen en gelukkig maar, anders zouden we mekaar moeten vermoorden voor die ene man/vrouw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen mannen vallen vrouwen meer op, echte mannen dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als een vrouw een echte vrouw is, valt ze op een echte man. Een man die zij wenst als vader of verwekker van haar kinderen.
En hoewel het feminisme de mannen heeft toegeroepen hun vrouwelijke kanten te ontwikkelen. willen we iets anders. We hebben al vriendinnen. dus de man mag macho-achtig mannelijk zijn. Er moet wel geestelijke contact mogelijk blijven, want een man moet ook een vriend zijn. En andersom is dat in de tegenwoordige tijd ongetwijfeld eveneens zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen vallen op beide mannen, naar gelang hen hormonen opspelen.

het is bewezen dan ze rond de tijd dat ze vruchtbaar zijn op macho mannen vallen, mannelijk en sterk aangezien die het oergevoel aansterkt dat deze mannen sterke en gezonden kinderen geven.

Tijdens de rest van de maand willen we een gevoelige man, die goed voor de kinderen zorgt, en vooral ook betrouwbaar is. Ook een oergevoel, deze mannen kwamen thuis na het jagen en bleven niet bij de buurvrouw in een hol verder hangen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ging helemaal niet expres. Ze hadden toen nog geen kaarten en mannen vragen nu eenmaal de weg niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik blij dat mijn vent nu een tom tom heeft ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@RoepiRoepi: de vraagsteller heeft 't ook niet over expres of onbewust.
ik denk dat t ook aan de leeftijd van de vrouw ligt.toen ik puberde viel ik meer op "macho" mannen.maar raakte snel verveelt bij zo'n man.ik kon er geen klik mee houden,dat verwaterde snel.er zijn ook héél wat "foute" keuzes geweest..toen leerde ik iemand kennen,die mij snapt en respecteerd zoals ik ben,we delen dezelfde humor,streven dezelfde doelen..elke dag samen is een feest.en hij is ook wel ietsie pietsie macho,maar dat op een schattige manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geweldig! Waar heb je die gevonden? :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we konden elkaar al langer,als oppervlakkige vrienden.totdat we allebei in een moeilijke periode zaten,en besloten we t leven samen wat leuker en makelijker te maken.we vragen ons elke dag af,waarom we dat niet eerder gedaan hebben.we passen perfect bijelkaar en t voelt zo gezellig,en we lachen wat af..heerlijk gewoon..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen je nog jonger was, en meer 'last' had van hormonen, viel je dus meer op macho. Dat past bij 't antwoord van Carina :).
op iemand die zichzelf is.
het klikt of het klikt niet iedereen heeft wel een gevoelige en een macho kant. zou me er niet ter druk om maken :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen van beiden.... Geef mij maar de "normale" man, dan was ik blij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij vallen de meeste vrouwen op 'mannelijke mannen' macho's dus, ook wel bad boys genoemd.

Mijn zus viel altijd voor macho's, en ik zeg al jaren tegen haar neem eens een lieve jongen, iemand die er voor je is en die niet half ontspoord is, maar gevoelige jongens wekken vaak geen interesse bij vrouwen.

Inmiddels heeft ze wel een aantal goede jongens een kans gegeven, en dat is absoluut gelukt! Alleen op het begin vondt ze ze echt niet leuk, dat moest groeien.

Macho's hebben dus meer aantrekkingskracht omdat dat hun ding is, gevoelige jongens kunnen niet van 50 meter afstand laten zien wat hun pre is en bij macho's springt dat er vanaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan waar je die man voor nodig hebt.Zoek je een goede toekomstige vader voor je toekomstige kinderen dan wil men graag een gevoelige man.Wil je je man hebben om te "showen",dan zoek je een machoman.

Toegevoegd na 11 uur:
Het is volgens wetenschappers bewezen,dat als een vrouw ovuleert,dat ze een goede,normale man zoeken.Iemand die klaar staat voor haar,en dat staat een macho meestal niet voor je.Die denkt eerst aan zijn uiterlijk,dus aan zichzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik persoonlijk val niet zo op gevoelige mannen, maar te macho is ook niks.
Een gulden middenweg is leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Stoere xd
maar niet zo arrogant ;P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel vrouwen willen graag op gevoelige mannen vallen. Maar vrouwen vallen (bijna) altijd voor de macho man.

Zou het evolutionair bepaald zijn?
13 jaar geleden
Gevoelige macho's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hou ervan als mijn man ook gevoelig kan zijn en beetje macho vind ik ook wel keischattig zodat je toch weet dat hij diep van binnen anders is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gevoelige mannen daar hb je het meest aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat vrouwen meer vallen op mannen die Niet al te macho zijn, maar ook niet al te gevoelig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat vrouwen vallen voor mannen die aandacht, liefde en respect voor hun hebben, en hun ook de ruimte geven om zich te kunnen ontwikkelen.
De man moet ook een echte man zijn, betrouwbaar, gevoelig, en een echte vader voor zijn kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gevoelig maar wel een beetje stoer en graag dat ze aan sport doen en jongens waarmee je grapjes kan maken die wel tegen een stootje kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens het maken van kinderen: macho mannen.
Tijdens het opvoeden van de kinderen: gevoelige, zachtaardige mannen.

Dit is wetenschappelijk bewezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige op geld, heeeeeel veel het liefst.
Als ie dat niet heeft dan moet ie een zachtgekookt eitje op bed brengen. En...., tegenwoordig moet ie toch ook wel een bakfiets hebben, wil ie een beetje in de picture zijn.
Dus als je wat wilt verdienen; de bakfietsenhandel zit in de lift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt er vast veel van verzameld.... Is dit echt zo, welke vrouw durft dit toe te geven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verzamelen is volgens mij iets anders. Heeft met postzegels en kikkers te maken. Vrouwen verzamel je niet, maar die heb je lief, bemin je, geniet je van en breng je een zachtgejookt eitje op bed.
En wat moet de vrouw precies toegeven? Dat van het geld of van de bakfiets of beide?
dit lijkt me geen vraag,
- macho
Ook al denken ze af en toe van niet.

Gelukkig alleen voor de niet macho's verpesten deze mannen alles toch wel en zullen VROUWEN nooit met een macho eindigen. Probleem gevallen eindigen wel met macho's maar dat is niet erg. En dan heb je nog de macho's die lief worden of thuis geen macho zijn. Maar dat zijn dus eigenlijk uiteindelijk geen macho's.
Ze vallen er dus wel op maar blijven er nooit mee samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de natuur gaan de meeste vrouwen voor een mannetje met typisch mannelijke karaktereigenschappen (lange manen, groot en imposant met goede genen en goed in staat de vrouw en jongen te verdedigen. Een zwak mannetje zal geen kans maken en worden verjaagd, dit is de natuur en zorgt voor sterk nageslacht.
Bij de mens zie je twee typen vrouwen, het onderdanige vroutje en het dominante vrouwtje.
Het laat zich raden dat de onderdanige vrouwtjes voor een macho man zal gaan (hoewel macho misschien beter vervangen zou kunnen worden door mannelijke en dominant)
Ook is er een tussenvorm, de zelfverzekerde man met een zachte kant. Veel vrouwen vinden zo`n man heel fijn, kan goed met de kinderen overweg , is toegeeflijk en sociaal.
Maar als ik zou moeten kiezen zo ik toch voor de mannelijke man gaan zolang hij maar niet overdrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er natuurlijk vanaf welke vrouw je wilt,
iedereen is anders en heeft een andere smaak.
Nog een tip:als je verliefd bent op een meisje, blijf dan je
zelf, als je moet veranderen voor iemand is hij/zij het niet waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou voor iedereen persoonlijk zijn,het schijnt zelfs zo te zijn dat we onbewust op geur vallen.
(feromonen)
eerlijk gezegd dames en er zijn weinigen die het durven te bekennen ,maar ik val op mannen die een boel aandacht aan mij besteden,niet materieel maar leuke brief (sorry beetje ouderwets),smsje en mag best wel ondeugend zijn.(toch beetje macho?) Wij vrouwen willen toch zich versiert blijven voelen?
Humor is ook belangrijk en een gulle lach.Dan valt de vraag wel mee weg gevoelig of macho?
Dat was zeker de bedoeling niet.

als je denkt macho ruwe bolster hoort daar ook blanke pit bij die staat weer voor gevoeligheid.het is toch kracht(hoeft niet fysiek) die je uitstraalt wat aantrekkelijk maakt voor vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op mij macho gevoelig grappig lief én ook nog mooi...