"The Secret" ik heb er over gelezen : wie wil met mijn zijn ervaringen delen over "the secret"?

wat je denkt ben jezelf... er zijn boeken , worshops en films... wie heeft er ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

The Secret is: Je moet het zelf ontdekken...

Je moet het ZELF ontdekken...

Het draait om ZELF... Je dacht altijd dat het je persoon was, maar het is precies andersom, alles behalve je persoon dat ben jij... En dat moet je zelf ontdekken...

En waarom moet je dat zelf ontdekken? Omdat je het zelf bedekt hebt... Jij hebt het ZELF bedekt, dus je moet het zelf ontdekken...

Dit wat ik beschrijf is de essentie van de secret...

En als je het niet met de waarheid eens bent, dan ben ik heel blij met je min-stem...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 maar xinix daar draait toch het hele leven om ontdekken?? Daar word je groot van ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja klopt, maar of je er groot van wordt, dat weet ik dan weer niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plusje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang er groei is ..beter dan stil staan toch??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stil staan kan niet... Niets in de natuur staat stil, was je dat al opgevallen, of het wordt groter of het wordt kleiner, maar NOOIT staat iets stil, lieve Josephina...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mensen wel ,als ze er niet aan werken of niet gemotiveerd worden of geactiveerd worden .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt, zo is het, ik heb het zelf en me ZELF ervaren
bedankt voor het delen ...
groetjes A

Andere antwoorden (4)

Ik ken iemand die het boek gelezen heeft ze is positiever gaan denken ,ik hoop dat ze het vast kan houden.
Ik heb er verder geen oordeel over als dit houvast geeft in je leven is het prima ,de ene persoon houdt zich vast aan god de ander aan dit boek.Het is prima te veranderen ,ontwikkelen kan geen kwaad ook al is het om dit boek te lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het boek gelezen en de film gezien, en ik ben anders naar het leven gaan kijken. Dat gaf ik laatst ook al aan toen iemand de vraag stelde "waarom lijkt alles fout te gaan op een dag". Wat jij aantrekt zo is jouw leven..
Probeer ook een positieve kant van het leven te zien. Wat je geeft is wat je krijgt etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is geen geheim!

Het is zoals het altijd is geweest. Niets nieuws.
Wel kan het zijn dat je bewuster van dingen wordt.
Wie je werkelijk bent, en waarom dingen gebeuren zoals ze zich voordoen.

Zie het als één van de middelen om jezelf, en alles wat is, beter te begrijpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf geen ervaringen, maar wel verhalen gehoord over mensen die kopietjes van briefjes van 100 tegen de muren hingen om zo de rijkdom af te dwingen van het universum.
Positief denken, uitgaan van je eigen kracht, niet cynisch worden, prima! Leren van je EIGEN ervarinen en weten dat je je EIGEN goeroe moet zijn: prachtig!
Maar geloven dat alles maakbaar is, dat alle ellende afkomstig is van het feit dat je niet positief genoeg gedacht hebt, dat je alles kunt worden wat je wilt: bullshit. Shit happens.