Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom tongzoenen mensen?

Dieren doen het niet, heeft het een reden waarom we het doen en lekker vinden?

Toegevoegd na 1 dag:
Is hier een wetenschappelijke reden voor, is het wellicht mogelijk om zo een geschikte genenset uit te zoeken.

(Deze vraag werd verwijderd, maar mijn bezwaar is gehonoreerd door het moderatieteam)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waardoor een goede kusser zo goed kan kussen is moeilijk te beantwoorden. Een zekere aanleg zal noodzakelijk zijn.
Ook in de sport is talent of aanleg belangrijk om goede prestaties te behalen.

We kussen omdat we het lekker vinden.
Dat er meer achter zit waag ik te betwijfelen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou gelukkig, ik lees dat ik aanleg heb!!!!
In je speeksel schijnen antistoffen te zitten.

Dus bij tongzoenen wissel je dus deze belangrijke stoffen uit.

Dus behalve dat je ingeval van pech er iets van kunt oplopen (bijv pfeiffer) kun je ook je immuunsysteem ermee versterken. Ik neem aan dat dit de reden is dat de natuur ons hiertoe aanzet

Toegevoegd na 33 minuten:
zie ook link. Het heeft blijkbaar zelfs in de krant gestaan!!!!
(Lees meer...)
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet de reden om te zoenen...
amigo
12 jaar geleden
waarom niet, de natuur heeft meer van dit soort processen aantrekkelijk gemaakt om te zorgen dat de mensen er zin in hebben. Die eerste holenmens heeft echt niet voor ogen gehad dat hij zich ging voortplanten toen hij aan sex deed, dat deed hij omdat het fijn was en die voortplanting, tja dat was het gevolg. volgens mij is dat met zoenen mogelijk net zo. Het is fijn en en passant heeft het bepaalde voordelen. Misschien, maar nu draaf ik mogelijk door, is dat ook de reden dat de jeugd het veel meer en met veel meer partners doet dan oudere mensen. Op een gegeven moment heb je wel genoeg antistoffen opgenomen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding