Hebben jullie na 'Heb jij een tik' nog steeds diezelfde tik?

Zie: http://www.goeievraag.nl/vraag/tik.9657
Is er verandering opgetreden, nu je nog eens stilstond bij je eigen tiks? Ben je het minder gaan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een tik hetzelfde als een gewoonte?
Antoni
14 jaar geleden
De 'tic' die je bedoelt, is nog steeds met een 'c', niet met een 'k'. Dat had ik je bij die andere vraag ook al laten weten! http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=tic http://nl.wikipedia.org/wiki/Tic Het terugvinden van jouw vragen door iemand die zoekt met het trefwoord 'tic' zal hem niet lukken!
Antoni
14 jaar geleden
Ennuh ja, de tic om mensen te wijzen op hun taalfouten, heb ik nog steeds...doe er je voordeel mee, zou ik zeggen!

Het beste antwoord

ik kon toen geen tic ontdekken... ondertussen merkte ik (door een vraag over sparen of verzamelen) dat ik ALTIJD een paar schelpjes mee neem van het strand...
is dat een tic?... zou ik dan toch normaal zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezee.. je bent normaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
joepieieie!!

Andere antwoorden (4)

Nee, lijkt me ook best snel na 6 dagen.. en tiks hoeven niet te betekenen dat het negatief is, ik hoef er niet over na te denken of het te veranderen. Het is een deel van mij :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor...

Ik check nog steeds dagelijks mijn saldo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat verandert niet zomaar :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op: heb jij een tik? kon ik niet antwoorden daar ik er geen kon vinden. Nu ik langer bij GV op bezoek kom heb ik er toch 1 kunnen ontdekken en dat is: Zodra ik ook maar ergens een -duimpje zie hang ik blind in het +je bij desbetreffende antwoord. Lees ik daarna de reactie begrijp ik soms wel waarom die min omdat het ook wel is lijnrecht tegen mijn opvattingen is. Uiteindelijk heb ik dan GEEN spijt van dat +je omdat reacties de gedachtegang van een ander weergeeft welke dezelfde waardering verdient als een reactie waar ik vierkant achter sta.