Wat betekend mijn droom over een ongeluk met de trein?

Ik droomde dat ik met wat mensen naar Amsterdam ging om koninginnedag te vieren.
Op het station (in amsterdam), na wat rondgelopen te hebben, voegde de laatste (kennissen waar ik geen contact mee heb) zich toe aan het groepje.
Op dat peron gebeurde het, ik stond te dicht bij een wegrijdende trein die mij meezoog met zijn vaartmakende kracht.
De kennissen hadden mijn arm kunnen pakken, maar verstijfde van angst, waardoor ik mijn dood tegemoet ging,.. en wakker schok.

Wat betekend dit? Ik ben er behoorlijk van geschokken, zulke dingen droom ik nooit!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Misschien heeft je onderbewuste zich gerealiseerd dat je van kennissen weinig steun hoeft te verwachten als het er op aankomt.
Niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

TREIN

Dromen over een trein met veel rijtuigen voorspelt dat u een reis zult maken. Als u droomt in een trein te zitten die zich zonder rails voortbeweegt wijst dat erop dat u zich zorgen zult maken over iets wat u uiteindelijk voordeel zal opleveren. Dromen over goederentreinen voorspelt veranderingen waar u beter van zult worden. Een droom over een slaaptrein voorspelt dat uw streven naar rijkdom wordt gevoed door het hanteren van zelfzuchtige principes die u onder controle dient te houden. Als u zich in een droom bovenop een slaapcoupé bevindt zult u een reis maken met een onplezierige medereiziger met wie u geld zult uitgeven dat beter besteed had kunnen worden; u dient deze persoon te mijden. Dromen dat u in de verkeerde trein zit geeft aan dat u op het punt staat de verkeerde weg te kiezen om iets te bereiken. Evalueer hetgeen waar u mee bezig bent om de juiste weg te vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Staat volgens mij niks in dit verhaal over u droom.
Maar u kunt ook op die site kijken, naar andere dingen wat in u droom was gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je de vraag wel goed gelezen? -1
Je hoeft er niet van te schrikken, het betekent namelijk helemaal niets.

De ervaringen van de afgelopen dagen, dingen die je gezien hebt op tv of gelezen in de krant, dingen waar je onbewust mee bezig bent, een vervelend gevoel in je buik omdat je te veel hebt gegeten, het kan allemaal terugkomen in dromen, vaak op rare manieren met elkaar vermengd zodat je het niet herkent voor wat het is: je geest die 's nachts de indrukken van de dag verwerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nachtmerries komen erg veel voor. Het heeft meestal te maken met stress of angsten die de afgelopen tijd speelden. Net als dat prettige dromen te maken hebben met wensen en verlangens. Ik droom bijvoorbeeld heel vaak dat ik kan vliegen. Vervelend om wakker te worden dan, eigenlijk.
Bronnen: