Kan ik me voor een opleiding met decentrale selectie afmelden als ik wel geselecteerd ben, maar de definitieve uitslag nog niet weet?

Ik ben nu aan het kijken naar de opleiding HBO toegepaste psychologie, waarbij een decentrale selectie van toepassing is. Stel ik meld me aan, dan moet krijg ik 26 april te weten of ik geselecteerd ben en half juli pas of ik er definitief bij hoor. Kan ik me dan nog afmelden als ik wel al geselecteerd ben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt je altijd nog afmelden

Antwoorden (1)

Het feit dat je geselecteerd bent, betekend niet dat je het aanbod dient te accepteren.
Je kunt je altijd weer afmelden.
Waarschijnlijk mag je pas inschrijven, nadat je geselecteerd bent.