Kan je angst ervaren door teveel energie drank te drinken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien als je er zoveel van drinkt dat je hartkloppingen krijgt en onrustig word,dat je je niet zo happy voelt,maar echt angst lijkt me niet.

Het beste antwoord

Jazeker.door het nuttigen van grote hoeveelheden caffeine,kan je lichaam daar zo aan gewend raken,verslaafd dus,dat bij onthouding ,als het uitgewerkt is dus,ontwennings verschijnselen kunnen optreden.angst gevoelens is daar een voorbeeld van.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is geen drugs,lijkt mij overdreven.
Iedereen kan het kopen zelfs kleine kinderen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben het met Laurena eens, je moet wel heel veel energy drink consumeren om een caffeine overschot te krijgen. Een keer teveel drinken levert ook nog geen verslaving op, zo sterk is de verslaving niet (het is echt geen heroine of zo hoor). In energy drink zou evenveel caffeine zitten als in een kop koffie, moet je als je oud genoeg bent wel een beetje tegen kunnen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Energiedrank)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overigens moeten jongeren, minder ervaren koffiedrinkers enz. er eerder mee oppassen (ivm eventuele hartklachten), maar echt angststoornissen heb ik niet gehoord (althans geen bad trips enz).
niko
9 jaar geleden
Tja...
Castle
9 jaar geleden
Cafeïne wordt maatschappelijk geaccepteerd (dus overal te kopen). Desalniettemin een drug. Er zijn mensen die teveel energiedrank nuttigen omdat de gemiddelde energiedrank veel cafeïne bevat (De meeste energiedranken bevatten 320 mg cafeïne per liter) en het gedronken wordt als frisdrank.Vanwege de cafeïne krijgen kinderen boven de 13 jaar, zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven het advies niet meer dan 1 blikje per dag te drinken. Kinderen onder de 13 zouden het helemaal niet moeten nemen. Ik plus het antwoord omdat mensen verslaafd hieraan kunnen worden en een onderdeel van ontwenningsverschijnselen kan zijn angstgevoelens.
niko
9 jaar geleden
^_^

Andere antwoorden (1)

Niet echt, door hele grote hoeveelheden te drinken kan je teveel caffeine binnenkrijgen en daardoor in theorie hartkloppingen. Maar energy drank is echt geen drug. Je kan daar geen echt geen bad trip van krijgen...
M.a.w. teveel van iets is altijd ongezond, maar het zijn geen drugs, dus echt ervan trippen zal niet gaan (je lichaam is al gewend aan caffeine, dus daar doe je geen rare dingen van ;) ).

Toegevoegd na 4 minuten:
Hoewel je der bij mijn weten geen angstbelevingen van krijgt, moet je zeker niet teveel drinken (te hoge doseringen caffeine zijn niet prettig).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mee eens +