Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dromen alsin 'een verhaaltje' of 'iets meemaken of meekrijgen' (gewoon de traditionele dromen) komen vrijwel alleen in de remslaap voor.

Tijdens flauwvallen (ik neem aan dat je dit bedoelt) kom je niet in de remslaap, dus vervalt deze 'mogelijkheid'.

Hierbij durf ik dit niet te stellen voor langere bewustzijnstoornissen, zoals coma. Dit zou anders kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zelf ben bij een operatie acht uur buiten westen geweest en weet echt niet dat ik heb gedroomd en mijn zwager is na een ongeluk drie weken van de wereld geweest en hij weet zich ook helemaal niets te herinneren van een droom of zoiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hersenen zijn 24/7 actief. Maar alleen wat je je herinnert noem je een droom. Het heeft niet veel zin een term te bedenken voor iets wat je je niet herinnert.
Het meeste herinner je je dus niet. En waarschijnlijk dus ook niet de hersenactiviteit terwijl je buiten bewustzijn bent of onder narcose.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
ik ben een keer flauw gevallen, en was gewoon tijd weg, geen droom, werkd gewoon weer wakker, zo van he??? en een keer onder narcose, ook niets................... terwijl ik een dromer ben, onthoud ze dus ook vaak of ben me bij t wakker worden nog bewust van de strekking of t gevoel en of beelden van de droom, dus mijn ervaring is dat je niet droomt, als je buiten bewustzijn bent, oh en ik heb een vriend, die heeft drie weken in coma gelegen en die werd ook net zo wakker als bij t flauwvallen, zo van He??? nou ja, ik hoop dat je het snapt wat ik bedoel daarmee................ groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding