Hoe komt het dat op sommige dagen niets wil lukken ?

Je weet het wel alles loopt tegen alles kost moeite niks wil lukken zelfs vragen op GV beantwoorden gaat heel moeilijk hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb hier geen antwoord op, maar ik herken het! Vandaag zo'n dag.
Boterham met gebakken ei omgekieperd op mijn schoot, bijna een aanrijding, asbak omgegooid, kerstkaarten gekocht en me ineens bedenken naar wie ik ze in vredesnaam allemaal naartoe moet sturen.... pffff :s

Het beste antwoord

Alles gaat met golfbewegingen. De éne dag (of dagen) voel ik me goed en de andere een stuk minder.

Wat we vaak vergeten is dat de mens ook te maken heeft met natuurwetten, energie van planeten(standen), ons bioritme, enz. Dit alles heeft zijn weerslag op onze energie-huishouding.

Wanneer je je een stuk minder voelt, doe dan ook minder en vind niet dat je meer zou moeten. Neem het serieus. Het duurt meestal maar 'even'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal eraan denken. bedankt.

Andere antwoorden (9)

Persoonlijk denk ik dat het puur psychologisch is.
Het is een feit dat iets niet wil lukken of niet goed gaat. Daar baal je van.
Dan gebeurt er nog iets negatiefs.
Dan baal je dubbel. En begin je al het gevoel te krijgen dat het een 'baaldag' gaat worden.
Als er dan nog iets mis gaat, weet je zeker dat het een baaldag wordt.
Door je gevoel en gedachte kan je je lichaam en geest sturen. Als je ervanuit gaat dat alles mis gaat en niet wil lukken. Dan gaat het ook mis en zal het lukken.

Dat laatste kan ook andersom. Als je je goed voelt en denkt dat je de hele wereld aankan. Zul je ook veel aankunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is het dan meestal een kwestie van even een stapje terug doen.
Je kunt willen doen, en werken, en geven, en leren.... maar soms heeft zowel geest als lichaam een kleine pauze nodig, liefst met iets wat jij fijn vindt.

Effe een blaadje lezen, dagje met de benen op de bank, lekker badderen en gezellig wat kaarsjes aan. Gewoon ontspannen helpt vaak het beste. Even je tempo iets omlaag.

En dan lukt t allemaal morgen weer best :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb jij niet alleen dat heb ik ook,iedereen wel denk ik.
maar ik zeg altijd een week heeft 7 dagen.
Gewoon een stapje terug,accepteer dat en zo in een keer zit je weer in je ritme,en lukt het weer.
En meestal als je het niet verwacht dan komt het geluk weer uit een of andere hoek waaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
even time-out nemen en dan lukt het later wel,iedereen heeft van die dagen maar hoe dat kan?geen idee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is mij nog nooit gebeurd... Er zijn wel dagen dat mijn fantasie niet verwezenlijkt, niet manifesteert, maar dat is dan weer elke dag zo...

Dus het is niet zo dat sommige dagen niets wil lukken, stel je voor dat ik op een dag wakker wordt en de aarde wil niet lukken? Wat moet je dan die hele dag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken dat-alles gaat fout-je laat iets uit je handen vallen-een brief schrijven gaat voor geen meter-meest laat ik de boel maar even de boel op zo'n moment en een uurtje later bijvoorbeeld gaat alles wel vlekkeloos.Bij mij komt het doordat ik dan veel in mijn hoofd hebt zitten en als ik dat opgeruimd hebt dan lukt alles weer..ik bedoel hiermee...eerst de dingen doen wat ik iemand beloofd hebt of de bankzaken regelen enzovoorts..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de helpers (lees=beschermengelen of hoe je het ook wil noemen) een dagje vrij hebben of het te druk hebben met iemand anders.

Ik herken dat; dan begint de dag meteen goed; rolt mijn hele lading make up over de badkamervloer en weet ik dat ik die dag alles alleen zal moeten doen met alle gevolgen van dien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vermoeidheid of consentratie gebrek of gebeurtenissen van buitenaf die je niet prettig vindt kunnen dat beiinvloeden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je te gehaast ben, dan lukt het niet. Neem gewoon de tijd
wat maakt het nou toch uit of of je er iets langer over doet?
Dat gaat niet bestaat niet.