Inspiratie is eindeloos.
Inspiratie is de voeding voor meer inspiratie.
Inspiratie heeft de mens tijdens de evolutie gebracht waar het nu is.
Maar inspiratie is tegelijk onze vijand.
Inspiratie zorgt ook voor oorlog, het wakkert de hebzucht van de mens aan en het bedenkt de wapens dat weer te bestrijden.
Het bedenkt de plannen voor een revolutie, een opstand een oorlog en verdrukking.
Inspiratie zoekt tegelijk ook weer naar vrede en oplossingen.
Gelukkig raakt inspiratie dan ook nooit op.
En nu geeft inspiratie de woorden om dit te beschrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Pas als je dood wilt is je inspiratie op, tenzij je dan nog inspiratie hebt om een manier te vinden om je dood te realiseren.
Conclusie, om te leven heb je altijd wel enige vorm van inspiratie nodig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij sommige mensen waarschijnlijk wel.
Ik heb ook veel inspiratie nodig voor mijn hobby. Als ik er een tijdje niet aan toe ben gekomen, is mijn inspiratie weg
als ik dan eenmaal weer bezig ben komt dit gelukkig wel weer naar boven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe is inspiratie oneindig, wel zou je een blokkade kunnen ondervinden, maar waarom laat je je niet door andere inspireren als dat gebeurt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn dagen dan voel ik me minder geïnspireerd, maar eigenlijk ben ik nooit zonder inspiratie.
Het helpt soms wel om mijn hoofd leeg te maken door een (bos)wandeling of even sporten.
Daarna is er weer voldoende "verse" inspiratie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet dat het opraakt in een mens,maar dat het momenten zijn dat je ineens een goed idee hebt.Soms bruist het.Soms staat het op een laag pitje omdat je dan met andere dingen bezig bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inspiratie is afkijken... Wist je dat?

Afkijken is inspiratie opdoen... Dus je haalt het bij een ander weg... Zolang er anderen zijn om bij af te kijken raakt inspiratie dus niet op...