Waarom hebben meer mannen dan vrouwen zelfmoord plegen?

is er een verband met de wijziging van de mannelijke rol, sinds het begin van het feminisme? Verliezen mannen identiteit als gevolg van feminisme? Als je
specifiek kijkt naar de belangrijkste aansluitingen van zelfmoord ... scheiden .... werkgelegenheidsvraagstukken enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen hebben sowieso meer psychische problemen toch?

Het beste antwoord

Mannen zijn beter in zelfmoord plegen. Zij kiezen vaker voor een methode die meer zekerheid geeft.
Vrouwen kiezen voor 'zachte' dood bv medicatie, en dat mislukt vaker.
Daardoor gaan er meer mannen dood aan zelfmoord dan vrouwen.