Hoe lang duurt het voor dat je niet meer spreekt van 1 konijn?

Een beetje een enquetevraag waar ik echt een hoop antwoorden op hoop te krijgen.

Stel: je hebt 1 konijn, helemaal gaaf met alles d'r op en d'r an.
Als ik nu het rechtervoorpootje er af zou zagen, dan zullen veel mensen waarschijnlijk nog steeds zeggen dat ze 1 konijn zien.

Zo kan ik doorgaan met allerlei zaken van het konijn af te knippen en te zagen en in de loop van dit proces zullen steeds meer mensen afhaken en het 'overblijfsel' niet meer als 1 konijn zien.

Laat ik een lijstje maken om de antwoorden een beetje in goed banen te leiden (lijden wat betreft het konijn ;).
Achter het cijfer staat wat voor deel ik er steeds afhaal.
Als je dan als antwoord het laatste cijfer wilt geven waarbij je vind dat er nog steeds sprake is van 1 konijn, graag.
Maar andere opmerkingen en suggesties mogen natuurlijk ook.

1. Rechtervoorpootje
2. Linkerachterpootje
3. Linkervoorpootje
4. Rechtervoorpootje
5. Staartje
6. Rechteroor
7. Linkeroor
8. De achterkant van het lijfje
9. de voorkant van het lijfje (alleen het kopje is nog over)
(10. Alles weg ;)

No animals were harmed during the making of this question.

Toegevoegd na 55 minuten:
Blijkbaar wordt de vraag nogal serieus genomen daar waar het gaat om het 'lijdend voorwerp'.
Ik had ook een ander onderwerp kunnen kiezen, huis, auto, etc.
Dat had blijkbaar beter geweest maar de essentie zou hetzelfde zijn geweest.
Maar blijkbaar nodigt de vraag uit tot het plaatsen van sensationele plaatjes waar ik me juist van wilde onthouden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

In zijn proefschrift (Mental Retards And The Physical Destruction Of Cuniculi, 1998, University of Irkutsk) heeft professor Anton Chrastew aangetoond dat na verwijdering van 44,67% van de massa van het konijn er niet meer van een konijn kan en mag gesproken worden.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
getverderrie wat een foto..
AWM
14 jaar geleden
Elke vraag krijgt het antwoord dat ie verdient.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed antwoord maarre.... word er wel onpasselijk van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eet smakelijk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste is de vraag serieus bedoeld. Als deze vraag dus het antwoord zou krijgen wat-ie verdient dan zouden dat dus serieuze antwoorden zijn. Daarme bedoel ik (in ieder geval) dat de vraag IS: wanneer vind JIJ het geen konijn meer is en NIET: wat is de definitie van een konijn zoals opgehoest wordt uit proefschriften, Wikipedia, etc. Zoals ik in de toelichting al begin: het is een enquetevraag maar daar kun je natuurlijk makkelijk overheen lezen. Als er mensen zijn die veronderstellen dat ik binnenkort eigengemaakt foto's ga laten zien van konijnen die bepaalde onderdelen missen, dan moet dit maar aan de moderator gemeld worden.
AWM
14 jaar geleden
Waarom zouden mensen dat veronderstellen?

Andere antwoorden (4)

7, zonder oren herken ik het niet meer als konijn denk ik.

Even een tip voor de vragenteller:
Zet er de volgende keer een plaatje van een konijn bij, dan kunnen mensen zich inbeelden hoe het eruit zou zien zonder...
Ik heb er eentje toegevoegd :) Wel een hele lieve, zou niet willen dat daar iets afgezaagd zou worden :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie tip.... maar zou het dan niet beter zijn om 10 plaatjes toe te voegen? :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, dan wordt het iets te walgelijk denk ik.
en ik kan op zich wel een oor wegdenken, al word ik daar verder niet blij van ofzo ;-)
http://www.zoogdieratlas.nl/Portals/0/Gallery/Album/10/P1180728a.jpg

Zo ongeveer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang ik 1 kopje zie liggen (zoals op de ... ahem ... indrukwekkende foto hierboven,) dan zie ik 1 konijn. Niet meer en niet minder en ook geen halve of zo.

Als je zo'n beest zou verknippen tot gehaktbal noem ik het konijn, zonder telwoord dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
totdat de oren weg zijn, maar je had inderdaad beter een auto kunnen nemen...