hebben dieren ook aura's

Weet jij het antwoord?

/2500

Katten wel volgens mij ook al heb ik hier geen bewijs voor. Andere dieren weet ik niet

Volgens mij wel. Ik denk dat planten en bomen zelfs een aura hebben... Geen bewijs voor verder :-)

Dieren hebben geen aura's gewoonweg omdat aura's niet bestaan.

Ik denk het wel. Door jouw unieke persoonlijkheid heb je die kleuren om je heen. Dieren ook.

Bij dieren kun je (soms, als je er gevoelig voor bent) ook aura's zien, net als bij mensen. Toch mag je niet zeggen dat dieren aura's hebben. Ook dat is hetzelfde als bij mensen: ook mensen hebben geen aura's. Hoe het mogelijk is dat sommige mensen tóch aura's kunnen zien (bij mensen en/of bij dieren), terwijl die aura's niet bestaan, leg ik uit bij een andere vraag - zie onderstaande link voor die uitleg.

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/mens-aura-m...

Ja, aura's horen bij de energie die overal is. Dus bij mensen, dieren, planten en voorwerpen. Alles heeft een aura omdat alles energie is. Nu is de aura van levende organismes meer van verandering onderhevig dan dat van voorwerpen. De aura's van voorwerpen zijn ook meer statisch.

Dieren hebben meestal een rode aura, deze is meer gebaseerd op het instinct van het dier. Bijzonderheid van een aura is wel : dat als je b.v. een ledemaat zou verliezen, dan blijft de aura toch het gehele energieveld uitstralen. Dit betekent dat de aura is gebaseerd op een spiritueel niveau; op gevoelens en emoties e.d. en niet echt op het lichaam enkel als voorwerp. Dit geldt ook voor planten en dieren...

Dat ligt geheel en al aan de gemoedstoestand/verbeeldingskracht van de fotograaf (m/v) af.

volgens sommigen wel, en volgens anderen bestaan aura's niet.

Bronnen:
http://lucis.groepweb.nl/homepage/show/pag...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aura_(paranormaal)

Ja katten, dieren en alles wat wij kunnen waarnemen is behept met het verschijnsel dat doorgaans 'aura' wordt genoemd. Er was een tijd waarin ik deze uitspraak en/of overtuiging ten stelligste zou aangevochten hebben. Ik was zowat de grootste non-believer op dat vlak. Ik las erover in een boekje en ik lachte het gewoon weg als absurd en idioot. Wist ik toen veel dat Lachen onze 'slapende' waarneminsgcapaciteiten aanwakkerde want... de ochtens nadien zag ik tot 5 x toe het fenomeen wat men aura noemt. En ja hoor dat was bij onze kat. Sindsdien kwam het nog eens sporadisch voor maar ik ben er ook niet specifiek mee bezig. Waarschijnlijk was het voor de Natuur voldoende dat ik vanaf toen leerde om in Alles een bron van Waarheid én Schoonheid te h-erkennen. Dus op een dag zal ook jij het fenomeen 'aura' bij dieren zelf kunnen waarnemen. Als het zover is... Geniet er dan met volle teugen van ;-)

-Niet alleen de mens, maar ook dieren, planten en zelfs voorwerpen hebben aura's. -Ze bestaan gewoon, en iemand die in staat is ze te zien, is het mooi meegenomen voor diegene die daar een slaatje uit wilt slaan. -Met grafologie uit een schrift is het veel sneller mogelijk de eigenschappen van een mens te kunnen duiden, dan men met de z.g. aura-deskundigen, die alleen maar een slechte of goede aura kunnen vaststellen naargelang de kleuren die zij zien. -Bij dieren komt de aura overeen met de mens. -Bij bloemen en planten is de aura sterker als ze in bloei staan. -Kristal en edelstenen hebben hun eigen aurakracht. Deze kunnen ingezet worden bij therapieën; gedragen worden als talisman, of gewoon als sierraad. -Niet alleen de schittering van een diamant, gevormd in een lang vervlogen oertijd toen alles nog zo puur was, maar vooral de energetische zuivere aura die daardoor is opgebouwd, kan bij de juiste personen een positieve oerkrachtige uitwerking hebben. -Zo is het ook mogelijk dat je een deel van jouw aura afgeeft aan een voorwerp. -Daarmee verklaar je ook voor een groot gedeelte van paragnosten die de sterkste energieën van momenten van 'n persoon nog kunnen oppikken. -Ieder mens heeft zijn eigen energie. Alles en iedereen heeft zijn eigen aura-uitstraling. -Erg gevoelige mensen pikken dit alles alleen extra sterk op. Van een vriendelijk persoon voelt men het eerste de warmte via de aura. -Niet allen jouw hond, paard, of varken; maar ook een orka, walvis, wolf of ander sociaal dier voelt (of ziet?) de uitstraling van jouw aura. -Hij weet daarmee of je geen gevaar voor hem bent, en of hij je kan vertrouwen door jouw te accepteren in zijn habitat, of zelfs een vriendje van je wilt zijn. -Dit raakpunt wordt door ons ook vaak uitgelegd als intuïtie. Toegevoegd na 15 uur: Misschien is dit antwoord duidelijker: JA, DIEREN HEBBEN EEN AURA!!!

Aura is iets dat niet bewezen is, dus je kan zeggen dat iedereen en alles een aura heeft totdat het tegendeel is bewezen, dus ook dieren Toegevoegd na 5 minuten: Zelf vind ik aura gewoon een bull#@$! verzinsel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100