wat doen al die (ruimte) schepen ..zo lijkt het..van vele kilometers groot bij de zon ..en wie heeft ze gebouwd incluis die om de aarde cirkelen ?

http://www.ufo-blogger.com/2011/01/soho-ufo-nasa-caught-doctoring-soho-ufo.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als iemand hier dáár het antwoord op wist..... waren we allemaal een stuk wijzer denk ik he.

Je weet helemaal niet of de film echt is, en kan dat wel bewezen worden, dan zouden wij met zijn allen hier op aarde nóg niet weten, wie of wat het zijn, laat staan wie het gebouwd heeft.

Waarschijnlijk zijn het misschien dan toch eindelijk de buitenaardse wezens.....wie weet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is nog nooit bewezen dat er ruimte wezens bestaan of dat zij slim genoeg zijn. De kans is natuurlijk wel ruim aanwezig dat er andere leven zou kunnen zijn. Als men de sterren telt en er van uit gaat dat elke ster gemiddeld 10 planeten heeft dan komt men op een aantal planeten dat meer is dan het aantal zandkorrels op de aarde. Dusja dat zijn er nog al wat. Persoonlijk denk ik niet dat mensen of aarde zo interessant is. Zolang we hier oorlog hebben, de planeet vervuilen etc kunnen we dus niet onze verantwoordelijkheid nemen. Ik geloof dat deze redenen al genoeg zijn voor verder ontwikkelde soorten om ons nog even links te laten liggen.

Je moet je ook voorstellen dat er vanaf de aarde heel veel in het heelal gekeken en zelfs afgeluisterd word. Als er daadwerkelijk iets zou zijn kunnen we met veel verschillend apparatuur gelijk inzoomen. Ruimte wezens zien is ook een hype al bijna 100 jaar. Voorheen zagen mensen vaak mythische wezens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het standaardverhaal van de UFO-gelovigen.

Elke sensor heeft wat pixels die net wat gevoeliger zijn. Daarnaast heeft elke sensor wat beeldruis. Dat geldt in de ruimte vele malen sterker dan op aarde, omdat er in de ruimte zoveel straling is.

Elk beeld bevat dus een paar ruisige pixels. Als je dan *alleen* naar die paar pixels kijkt, daar enorm op inzoomt, vervolgens helderheid en contrast instelt op een manier die geen betekenis meer heeft maar die de door jou gewenste uitkomst geeft - ja, dan kun je alles zien wat je maar wilt. Zeker als je tienduizenden van die foto's doorworstelt, dan is het altijd wel een keertje raak.

Het is niet voor niets dat astronomen hun apparatuur ijken, en dat ze bij de verwerking van de beelden rekening houden met deze natuurkundige feiten.

Kortom: een leuk verhaal, maar er is niets te zien op die beelden.
Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wou dat ik het je kon vertellen, ik weet zeker dat ik erin zat, maar ik was geblinddoekt.
ze spraken een taal die ik niet kon verstaan, dus heb geen info. het is wel heel warm bij de zon hoor, dus de meest technische van het schip zal het wel gebouwd hebben.