Hoe vind jij jezelf?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag dat een ander
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk, derkbosch, maar...
we hebben natuurlijk allemaal een beeld van onszelf (ook al klopt het niet altijd?) :)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag, +1.

Het beste antwoord

Hoewel er volgens mij niet echt mensen zijn die aan mij een hekel hebben, kan ik me vreselijk aan mezelf ergeren.

Altijd alles nét iets beter weten, altijd mijn gelijk willen krijgen..

Aan de andere kant ben ik op sommige momenten ook wel tevreden met mezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ha, die Diaantje;

Een pedante betweter met een grote smoel die zichzelf erg graag hoort praten maar weinig klaarspeelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik deel de mening van een aantal anderen dat ik een 'Big Bad Bitch' ben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig!

Ben een zeer tevreden persoon.
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurliefhebber.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Creatief persoon met een groot ondernemings gevoel. Daarbij ben ik erg enthousiast en met vlagen een leuk mens om mee te praten.

Ik ben tevreden met mijzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een typische puber!

altijd chagrijnig, en alles is k*t.

nee, eve zonder gekheid.

ik ben niet egoïstisch, ik ben gewoon de beste!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, moeilijke vraag.
Ik vind mezelf grandioos, anderen vinden van niet
Dus zal het wel niet zijn.
Maar serieus, Ik denk dat ik redelijk nuchter ben maar wel kan relativeren en af en toe ben ik wel prettig gestoord.(volgens mijn vrouw tenminste)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan alleen maar zeggen wie ik ben, als ik zou weten wie ik was... En ik weet niet wie/wat ik ben... Ik kan alleen wat zeggen over wat anderen denken dat ik ben en daar klopt niets van... En dan nog is het zo, dat als ik iets van mezelf kan vinden dat het zo aan verandering onderhevig is dat op het moment dat ik het zeg het alweer anders kan zijn...

Wat ik in waarheid kan zeggen over mezelf is dát ik ben, maar niet wát ik ben...

Ik voel me wel een domoor met het geven van dit antwoord, grote kans dat niemand het zal begrijpen, laat staan dat iemand het waardeert, laat al helemaal staan dat dit het goede antwoord zou zijn in de ogen van de vraagsteller...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zegt dat wat anderen van je vinden niet klopt dan moet je weten wat je bent. Anders kun je niet zeggen dat het andere niet klopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee is niet zo... Dat geldt namelijk voor iedereen zo...
Als ik zeg dat jij een hond bent???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*Woef*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gaat nergens over, naar mijn idee. De vraag is jezelf te beoordelen, niet hoe anderen dat voor je doen en of dat al dan niet klopt. Je draait ontzettend er om heen. Volgens mij is ieder mens in staat zichzelf te beoordelen op grond van innerlijke en uiterlijke kemerken, of die nou subjectief zijn of niet, of die nu aan tijd onderhevig zijn of niet. Moet je dan altijd universeel, absoluut en objectief zijn om fatsoenlijk te kunnen beantwoorden.. nee volgens mij.
Wat is is remember.. als je op dit moment je lekker in je vel voelt dan is dat zo en mag je jezelf zo beoordelen, datzelfde geldt voor als je arrogant bent om maar een voorbeeld te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap je wel, maar alles wat ik zeg is subjectief en derhalve niet waar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Betekent dat dan dat je een leugenaar zou zijn als je antwoord zou geven op deze vraag en alle andere mensen die dat wel doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Diaantje, dat klopt, maar als je het niet weet, dan geldt vergeef hen ze weten niet beter...
@pgh2011 kijk naar mijn antwoorden, ik ben altijd oprecht in wat ik zeg, en dat merkt de lezer, daarom sta ik op meer dan 5555 punten... Dat zegt al genoeg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus als ik mezelf leergierig vind moet ik mezelf dat vergeven, want ik weet niet beter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee kom nou, niet uit de context plaatsen.. je weet goed wat ik bedoel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou sorry, nee ik begrijp het niet.
Ik vind mezelf een doorzetter en een harde werker. Ook ben ik een goede vriendin, die erg attent is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind mijzelf niet... maar da's niet erg want ik ben ook niet op zoek naar mezelf... ik ben mezelf namelijk niet kwijt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet aardig of zo, maar gewoon mezelf:
assertief, eigenwijs, jaloers, overgevoelig, humeurig, emotioneel, dramatisch, prettig gestoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog niet gezocht ... :-)

Maar over het algemeen een vrij rustig en een "denkt te makkelijk" persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een luie donder, te beroerd om te lopen, te beroerd om te werken, eeuwige bankligger en drugsgebruiker.

Maar wel heel lief voor vrouw en kind.