Voor 'voet'.

Je voorbeeld is dus 4 voet en 11 inches.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DankUu +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Er is weer een zeldzame ... aanwezig:-(

Andere antwoorden (5)

Kan ook een deel zijn van een coördinaat. Voorbeeld:
51° 50' 0" N, 5° 52' 0" E Dan geeft het de minuten aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vier minuten en 11 seconden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In geval van booggraden zou 4' de boogminuten aangeven, en 11" de boogseconden. Maar dan had voor de 4' 0° tot 359° moeten staan.

Bv: 5°4'11"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er maar net aan in wat voor context je dit bekijkt..

In geval van lengte; 1e hoge komma is voet, 2e hoge komma is inches

In geval van duur; 1e hoge komma is minuut, 2e hoge komma is seconden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die moet haast wel 4 voet 11 inch zijn, dus
4X 30 cm + 11X 2.54 CM=147.94 CM.
Met een aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft met het dus over een lengte maat met als eerste getal voet.
Ik denk niet dat het graden is.
Dat komt omdat het tweede getal niet hoger is dan 12 alhoewel in wezen de voet niet gelijk is aan precies 12 inch.
Verder inschattend kan het de lengte van een persoon zijn.