Wat is de stof die reageert op de drugs GHB en er voor kan zorgen dat er een kleur verandering komt?

Welke stof zorgt er voor een reactie met GHB en laat de stof die hier op reageert van kleur veranderen? Vraag me af of dit mogelijk is.

1.6K
Amadea
een jaar geleden
Je vraagt je af of iets mogelijk is terwijl je ervan uitgaat dat er al een stofnaam bestaat. Dat snap ik niet. Bedoel je dan te vragen óf er een stof is die reageert?

Antwoorden (1)

Dit kan Bromocresol zijn. Deze stof verandert bij detectie van geel naar paars.
Zie verder:
https://www.dea.gov/sites/default/files/2019-10/Forensics/ADM%20R4%202019_Public%20Posting_Final2.pdf
SimonV
een jaar geleden