tot waar loopt de benaming van de schillen in de tabel van Mendeljev?

In chemie benoem je de schillen beginnend vanaf K maar tot waar loopt die benaming?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Tot nog toe heb je de schalen K - L - M - N - O - P - Q. De Q-schaal heb je bij het element nr 118 Organesson (Og) met de configuratie 2 - 8 - 18 - 32 - 32 - 18 - 8