In principe wel, tot je het zó goed mengt dat het homogeen (=één geheel) is geworden?

Toegevoegd na 36 seconden:
Oeps, dat moest een punt zijn, geen vraagteken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In melk zit geen boter maar melkvet dat gekarnd kan worden tot boter. Het vet zit homogeen gemengd in de melk in zeer kleine bolletjes. Die hebben wel de neiging samen te klonteren. Zet een glas rauwe melk in de koelkast en de volgende dag drijft er een laag vet op. Maar dat is geen boter.