Wat is de relatie tussen de Bermuda driehoek en de duivelsdriehoek bij Japan?

Goed om te weten is dat deze twee gebieden zich lijnrecht tegenover elkaar bevinden op de aarde.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

De bermuda driehoek en de duivelsdriehoek zijn inderdaad een en hetzelfde. Waar je op doelt is de Duivelszee bij Japan.

De relatie: het zijn allebei gebieden die voorkomen in een urban myth over het verdwijnen van schepen en vliegtuigen op onverklaarbare manieren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Juist... een mythe
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Net als het monster van Loch Ness
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bijvoorbeeld... Of doemscenario's rondom 2012

Andere antwoorden (3)

Volgens wikipedia zijn het dezelfde gebieden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de Duivels Driehoek bij Japan vinden dezelfde anomaliën en verdwijningen plaats.Er zijn vele onderzoeken gedaan,maar de echte waarheid is nooit echt gevonden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel plezier met je puntje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een juist antwoord. Een antwoord hoeft niet altijd lang te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt